Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

شمالی اوڈیشہ اور مغربی بنگال میں بہت سی جگہوں پر بارش

جنوب مغربی خلیج بنگال میں22 مئی کے آس پاس کم دباؤ بننے کا اندیشہ

کلکتہ: محکمہ موسمیات نے پیر کی سہ پہر کو بتایا کہ 22 مئی کے آس پاس جنوب مغربی خلیج بنگال میں کم دباؤ کا علاقہ بننے کا امکان ہے۔آئی ایم ڈی نے سوشل نیٹ ورک ایکس پر پوسٹ کیا کہ کم دباؤ کا علاقہ ابتدائی طور پر شمال مشرق کی طرف بڑھنے اور خلیج بنگال کے وسطی حصوں پر 24 مئی کی صبح تک ڈپریشن میں مرتکز ہونے کا امکان ہے۔
آئی ایم ڈی نے کہا کہ24 اور 25 مئی کو شمالی اوڈیشہ اور گنگا مغربی بنگال میں بہت سی جگہوں پر بارش کے ساتھ الگ تھلگ مقامات پر بھاری سے بہت زیادہ بارش کا امکان ہے۔ماہی گیروں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ 23 مئی سے وسطی خلیج بنگال اور 24 مئی کے بعد شمالی خلیج بنگال میں نہ جائیں۔ سمندر میں موجود ماہی گیروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ 23 مئی سے پہلے ساحل پر واپس آجائیں۔
محکمہ موسمیات نے کہا کہ ایک طوفانی گردش مغربی بنگال اور اس کے پڑوس میں سطح سمندر سے 3.1کلومیٹر اوپر ہے۔ سازگار حالات اور خلیج بنگال سے نمی کی مضبوطی کے تحت، گرج چمک کے ساتھ طوفان آنے کا بہت امکان ہے۔آئی ایم ڈی نے پیر کو یہ بھی کہا کہ جنوبی جزیرہ نما ہندوستان میں 23 مئی تک الگ تھلگ بھاری سے بہت زیادہ بارش کا امکان ہے اور 20-22 مئی 2024 کے دوران کیرالہ میں انتہائی بھاری بارش کا امکان ہے۔کلکتہ کے کئی حصوں میں پیر کو دوپہر کے قریب بارش ہوئی۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *