Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

دہلی کے سماجی بہبود کے وزیر راج کمار آنند عہدہ اور پارٹی سے مستعفی

پریس کانفرنس میں استعفیٰ کا اعلان کرتے ہوئے عام آدمی پارٹی پر اصل ایشوز سے بھٹکنے کا الزام

نئی دہلی: شراب پالیسی کے مبینہ گھوٹالے کے سلسلے میں دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال جیل میں قید ہیں اور پارتی کے کئی لیڈران کے خلاف ای ڈی کی تفتیش کے دوران دہلی کے سماجی بہبود کے وزیر اور پٹیل نگر سے عام آدمی پارٹی کے رکن اسمبلی راج کمار آنند عہدے اور پارٹی سے مستعفی ہو گئے ہیں۔ دہلی میں ایک پریس کانفرنس سے انہوں نے اس کا اعلان کیا۔
راج کمار آنند نے کہا کہ جس طرح سے عام آدمی پارٹی نے لوگوں سے وعدہ کیا تھا، اس وعدے پر کوئی کام نہیں کیا گیا۔ عام آدمی پارٹی اپنے اصل ایشوز سے بھٹک چکی ہے۔ انہوں نے کہا کہ بدعنوانی کے حوالہ سے پارٹی کی جو پالیسی ہے اس سے وہ متفق نہیں ہیں۔انہوں نے عآپ سے استعفی دیتے ہوئے کہا، ’’میں سیاست میں وزیر بنا، رکن اسمبلی منتخب ہوا، جو بھی بنا بابا صاحب بھیم راؤ امبیڈکر کی وجہ سے بنا۔ دلتوں کے لیے کام کرنے سے جو پارٹی پیچھے ہٹتی ہے، وہاں میرے لیے رہنا مناسب نہیں۔
خیال رہے کہ راج کمار آنند کے خلاف بھی شراب پالیسی کے مبینہ گھوٹالے کی تفتیش چل رہی ہے۔ ان کے گھر پر ای ڈی کی چھاپہ ماری بھی ہو چکی ہے لیکن چھاپہ ماری کیوں کی گئی اس کا پتہ نہیں چلا پایا ہے۔ گزشتہ سال نومبر میں جب ای ڈی نے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال سے پوچھ گچھ کی تھی تو اس سے عین قبل وزیر راج کمار آنند کی رہائش پر چھاپہ مارا گیا تھا۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *