Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

اورنگ آباد اور عثمان آباداضلاع کے ناموں کی تبدیلی کا نوٹیفیکیشن جاری

اب اورنگ آباد کو چھترپتی سمبھاجی نگر اورعثمان آبادکودھاراشیوکے نام سے جانا جائیگا

ممبئی: وزیر اعلی ایکناتھ شندے کی قیادت والی مہاراشٹر حکومت نے اورنگ آباد اور عثمان آباد اضلاع کے ناموں کو بالترتیب چھترپتی سمبھاجی نگر اور دھاراشیو کرنے کے بارے میں نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ محکمہ ریونیو کی جانب سے جمعہ کی شب جاری کردہ نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ چند ماہ قبل طلب کی گئی تجاویز اور اعتراضات پر غور کیا گیا ہے اور سب ڈویژن، گاؤں، تعلقہ اور ضلعی سطح پر نام تبدیل کرنے کا فیصلہ لیا گیا ہے۔
اورنگ آباد اور عثمان آباد کے ناموں کو تبدیل کرنے کا فیصلہ پچھلی مہاوکاس اگھاڑی (ایم وی اے) حکومت کی آخری کابینہ میٹنگ میں لیا گیا تھا۔ اس میٹنگ کی صدارت اس وقت کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے نے 29 جون 2022 کو استعفیٰ دینے سے ٹھیک پہلے کی تھی۔ تاہم، وزیر اعلی شندے اور نائب وزیر اعلی دیویندر فڑنویس، جنہوں نے ایک دن بعد حلف لیا، کہا تھا کہ ٹھاکرے حکومت کا ان اضلاع کے نام تبدیل کرنے کا فیصلہ غیر قانونی تھا کیونکہ گورنر نے انہیں ریاستی اسمبلی میں اکثریت ثابت کرنے کے لیے کہا تھا، اس کے بعد جس پر انہوں نے یہ فیصلہ کیا تھا۔
شندے کی قیادت والی کابینہ نے گزشتہ سال جولائی میں اورنگ آباد اور عثمان آباد کے ناموں کو بالترتیب چھترپتی سمبھاجی نگر اور دھاراشیو کرنے کی تجویز کو منظوری دی تھی۔ ایم وی اے حکومت کی آخری کابینہ میٹنگ میں اورنگ آباد کا نام بدل کر سمبھاجی نگر کر دیا گیا تھا، لیکن شندے حکومت نے اس سے پہلے ‘چھترپتی بھی شامل کر دیا۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *