Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

مشرقی ہندوستان میں اگلے پانچ دنوں تک ہیٹ ویو جاری رہنے کا انتباہ

مغربی بنگال، اڈیشہ اور جھارکھنڈ سمیت کئی ریاستوں میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 40 ڈگری سیلسیس سے اوپر

نئی دہلی: آئی ایم ڈی کے مطابق مشرقی ہندوستان میں اگلے پانچ دنوں کے دوران ہیٹ ویو جاری رہے گی۔ اڈیشہ، بہار، چھتیس گڑھ اور جھارکھنڈ کے کچھ حصوں میں ہیٹ ویو کا اندیشہ ہے۔ شمال مغربی ہندوستان میں آنے والے مغربی خلل کی وجہ سے، 22 اپریل یعنی آج سے ملک کے دیگر حصوں میں بارش کا امکان ہے۔مغربی بنگال، اڈیشہ اور جھارکھنڈ سمیت کئی ریاستوں میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 40 ڈگری سیلسیس کو پار کر گیا ہے۔ آئی ایم ڈی کے مطابق ان ریاستوں میں 23 اپریل 2024 تک گرمی سے راحت کی کوئی امید نہیں ہے۔
آئی ایم ڈی کے مطابق، اگلے 24 گھنٹوں میں اڈیشہ اور گنگا مغربی بنگال کے مختلف مقامات پر شدید گرمی کی لہر کا امکان ہے۔ آئی ایم ڈی کے مطابق اڈیشہ میں گرمی کی لہر کی موجودہ صورتحال کے پیش نظر پیر کے لیے اورنج الرٹ جاری کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا، “اڈیشہ میں درجہ حرارت میں معمولی کمی ہو سکتی ہے اور دو دن کے وقفے کے بعد دوبارہ گرمی کی لہر آنے کا امکان ہے۔ آنے والے پانچ دنوں میں بہار میں گرمی کی لہر برقرار رہے گی۔”
آئی ایم ڈی نے کہا کہ 24 اپریل تک ساحلی آندھرا پردیش، یانم، رائلسیما، تمل ناڈو، پڈوچیری، کرائیکل اور کیرالہ میں گرم اور مرطوب موسمی حالات متوقع ہیں۔ آئی ایم ڈی کی پیشن گوئی میں کہا گیا ہے کہ مشرقی اتر پردیش میں اگلے 24 گھنٹوں کے دوران زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت میں 2 سے 3 ڈگری سیلسیس کا اضافہ ہوگا۔ جن علاقوں کے لیے زیادہ گرمی کے حوالے سے وارننگ جاری کی گئی ہے ان میں مدھیہ پردیش، گجرات، اڈیشہ، آندھرا پردیش، وسطی مہاراشٹر، ودربھ، مراٹھواڑہ، بہار اور جھارکھنڈ شامل ہیں۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *