Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

ایمرجنسی الرٹ: کیا آپ کے فون پربھی اس طرح کا میسج آیا؟

اگرمیسج موصول ہوا ہے تو گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے، یہ حکومت کی طرف سے ایمرجنسی وارننگ سسٹم کا محض ایک ٹیسٹ ہے۔

نئی دہلی: حکومت ہند کا محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن اسمارٹ فونز پر ٹیسٹ فلیش بھیج کر اپنے ایمرجنسی الرٹ سسٹم کی جانچ کر رہا ہے۔ آج ایئرٹیل صارفین کو یہ ہنگامی الرٹ موصول ہو رہا ہے۔ میسج: ‘ایمرجنسی الرٹ: شدیدصارف کے فون کی سکرین پر ایک تیز بیپنگ آواز اور وائبریشن کے ساتھ ظاہر ہوتا ہے۔ اگر آپ کو بھی یہ الرٹ موصول ہوا ہے تو گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ حکومت کی طرف سے ایمرجنسی وارننگ سسٹم کا محض ایک ٹیسٹ ہے۔
آپ کے فون پر آنے والے الرٹ میں لکھا ہے، ‘یہ سیل براڈکاسٹنگ سسٹم کے ذریعے حکومت ہند کے محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کی طرف سے بھیجا گیا ایک نمونہ ٹیسٹ پیغام ہے۔ براہ کرم اس پیغام کو نظر انداز کریں کیونکہ اسے آپ کی طرف سے کسی کارروائی کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ پیغام نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کی طرف سے نافذ کیے جانے والے آل انڈیا ایمرجنسی الرٹ سسٹم کو چیک کرنے کے لیے بھیجا گیا ہے۔ اس نظام کا مقصد عوامی تحفظ کو بڑھانا اور ہنگامی حالات کے دوران بروقت الرٹ فراہم کرنا ہے۔
محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کے سیل براڈکاسٹنگ سسٹم نے کہا کہ موبائل آپریٹرز اور سیل براڈکاسٹ سسٹم کی ایمرجنسی الرٹ نشریاتی صلاحیتوں کی کارکردگی اور تاثیر کا جائزہ لینے کے لیے اس طرح کے ٹیسٹ وقتاً فوقتاً مختلف علاقوں میں کیے جائیں گے۔ حکومت نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہے تاکہ زلزلے، سونامی اور سیلاب جیسی آفات سے متعلق بروقت الرٹ جاری کرنے کی صلاحیت کو بہتر بنایا جا سکے۔ ہندوستان میں فون صارفین کو 20 جولائی کو اسی طرح کا ٹیسٹ الرٹ موصول ہوا تھا۔ اسی طرح کا پیغام کل جیو اور بی ایس این ایل صارفین کو بھیجا گیا تھا۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *