Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

ملک بھر میں 4دسمبر سے 20 جنوری کےدرمیان سلسلہ واربینک ہڑتال کی اپیل

جان بوجھ کر کلیریکل اور ماتحت کیڈروں میں ملازمین کی تعداد کو کم کرنے کے خلاف احتجاج

چنئی:آل انڈیا بینک ایمپلائز ایسوسی ایشن‘ نے ملازمین کی بھرتی کا مطالبہ کرتے ہوئے 4 دسمبر سے 20 جنوری 2024 کے درمیان ملک بھر میں سلسلہ وار ہڑتال کی کال دی ہے۔آل انڈیا بینک ایمپلائیز ایسوسی ایشن (اے آئی بی ای اے) کے جنرل سکریٹری سی ایچ وینکٹاچلم نے کہا، ’’حکومت اور بینکوں کی طرف سے جان بوجھ کر کلیریکل اور ماتحت کیڈروں میں ملازمین کی تعداد کو کم کرنے اور بینکوں میں نگران عملے کی تعداد میں اضافہ کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ یہ خیال بالکل واضح ہے کہ وہ کم کارکن چاہتے ہیں جو صنعتی تنازعات ایکٹ کے تحت چل رہے ہوں۔
سی ایچ وینکٹاچلم نے کہاکہ، ہم نے یہ بھی مشاہدہ کیا ہے کہ ہمارے دو طرفہ معاہدے کے مطابق تنخواہوں کی ادائیگی سے بچنے کے لیے کنٹریکٹ کی بنیاد پر بینکوں میں باقاعدہ اور مستقل ملازمتوں کو آؤٹ سورس کرنے کی مایوس کن کوشش کی جا رہی ہے۔ س کی وجہ سے بینکوں میں کلریکل سٹاف کی بھرتیوں میں سال بہ سال بڑی کمی آئی ہے اور ماتحت عملہ اور صفائی ستھرائی کے عملے کی تقرری پر تقریباً پابندی ہے۔
انہوں نے مزید کہا، ’’اس کے نتیجے میں لوگوں کی ایک بڑی تعداد کو مناسب معاوضے کے بغیر عارضی اور آرام دہ بنیادوں پر ملازمت دی گئی ہے۔‘‘ اے آئی بی ای اے نے 4 سے 11 دسمبر تک مختلف قومی اور نجی بینکوں میں ہڑتال کا اعلان کیا ہے اور بینکرز 2 سے 6 جنوری تک مختلف ریاستوں میں ہڑتال پر جائیں گے۔ اس کے بعد 19-20 جنوری 2024 کو دو روزہ آل انڈیا بینکرز کی ہڑتال ہوگی۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *