قومی خبریں

خواتین

بے نامی لین دین کا قانون واپس

سپریم کورٹ نے سالیسٹر جنرل تشار مہتا کے دلائل سننے کے بعد مرکزی حکومت کی نظرثانی درخواست کو قبول کر لیا

نئی دہلی: سپریم کورٹ نے 2022 کا اپنا فیصلہ واپس لےلیا، جس میں بے نامی ٹرانزیکشن ایکٹ 1988 کی دفعہ 3(2) کو غیر آئینی قرار دیا گیا تھا۔ چیف جسٹس ڈی وائی چندر چوڑ اور جسٹس جے بی پارڈی والا اور منوج مشرا کی بنچ نے کہا کہ غیر ترمیم شدہ بے نامی ٹرانزیکشن ایکٹ کی دفعات کی آئینی حیثیت کو اصل کارروائی میں کبھی نہیں اٹھایا گیا اور نہ ہی اس پر بحث کی گئی۔ سپریم کورٹ نے سالیسٹر جنرل تشار مہتا کے دلائل سننے کے بعد مرکزی حکومت کی نظرثانی درخواست کو قبول کر لیا۔ بنچ نے کہا کہ ایسا معلوم ہوتا ہے کہ بے نامی ٹرانزیکشنز ایکٹ 1988 کی غیر ترمیم شدہ شق 3(2) کو غیر آئینی قرار دیا گیا ہے جو کہ واضح طور پر من مانی اور آئین کے آرٹیکل 20(1) کی خلاف ورزی ہے ۔ سپریم کورٹ نے مشاہدہ کیا کہ 2016 کی ترمیم سے پہلے غیر ترمیم شدہ ایکٹ کی دفعہ 5 کی دفعات کو اس بنیاد پر غیر آئینی قرار دیا گیا ہے کہ وہ صریح طور پر من مانی ہیں۔ بنچ نے کہا کہ یہ غیر متنازعہ ہے کہ غیر ترمیم شدہ شق کے آئینی جواز کو کوئی چیلنج نہیں کیا گیا۔ درحقیقت، بنچ کے سامنے نظرثانی کیلئے اٹھائے گئے سوال سے یہ واضح ہے کہ نظرثانی کی اجازت دی جانی چاہیے ۔ بنچ نے کہا کہ ان حالات میں ہم 23 اگست 2022 کے فیصلے کو واپس لیتے ہیں اور نظرثانی کی درخواست کی اجازت دیتے ہیں۔اس طرح سول اپیل کو چیف جسٹس کی طرف سے نامزد کردہ بینچ کو انتظامیہ کی طرف سے نئے فیصلے کیلئے بحال کیا جاتا ہے ۔ تاہم بنچ نے واضح کیا کہ نظرثانی کرنے والی بینچ دفعات کی صداقت پر کچھ نہیں کہہ رہی ہے اور اس نے اس معاملے کو نئے سرے سے غور کیلئے چھوڑ دیا ہے۔
سماعت کے دوران مسٹر مہتا نے مرکزی حکومت کی طرف سے دلیل دی کہ فیصلے سے ہی یہ واضح ہے کہ کسی بھی فریق نے غیر آئینی ہونے کے بارے میں کوئی درخواست نہیں کی۔ انہوں نے کہا کہ فیصلے نے غیر ترمیم شدہ دفعات کو مسترد کردیا حالانکہ ان میں 2016 میں ترمیم کی گئی تھی۔ عدالت عظمیٰ کے اگست 2022 کے فیصلے میں کہا گیا تھا کہ بے نامی ایکٹ میں 2016 کی ترمیم کا سابقہ اطلاق نہیں ہو گا۔ اس وقت کے چیف جسٹس آف انڈیا این وی رمنا کی سربراہی میں تین ججوں کی بنچ نے بے نامی لین دین (ممنوعہ) ایکٹ 1988 کی دفعات کو ختم کر دیا تھا، جس میں تین سال تک قید یا جرمانے کی سزا کا التزام تھا۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *