Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

ہم ملک کا نام نہیں وزیراعظم بدلیں گے

مرکز میں حکمران اتحاد حال ہی میں قومی اپوزیشن جماعتوں کے اجلاس کی کامیابی سے 'ہل گیا' ہے

جلگاؤں،بھارتیہ جنتا پارٹی کی حکومت پر شدید حملہ کرتے ہوئے شیوسینا (یو بی ٹی) کے صدر ادھو ٹھاکرے نے کہا کہ مرکز میں حکمران اتحاد حال ہی میں قومی اپوزیشن جماعتوں کے اجلاس کی کامیابی سے ‘ہل گیا’ ہے۔
ٹھاکرے نے زبردست تالیوں کے درمیان گرج کر کہاکہ “وہ انڈیا بلاک سے اتنے پریشان ہیں کہ انہوں نے ملک کا نام بدل کر بھارت رکھ دیا ہے… ہم نام بدلنے کے اس کھیل میں شامل نہیں ہوں گے… ہم اگلے (لوک سبھا) انتخابات میں حکمران جماعت اور ملک کے وزیر اعظم کو بدل دیں گے… 2024 کے انتخابات میں بی جے پی اقتدار میں واپس نہیں آئے گی،‘‘
یہاں ایک بڑی عوامی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے. تاہم، انہوں نے کہا کہ ‘انڈیا’، ‘بھارت’ یا ‘ہندوستان’ سبھی ہمارے نام ہیں اور ہم جو چاہیں استعمال کریں گے، اور کوئی بھی اسے ہم پر مسلط نہیں کر سکتا،
ٹھاکرے نے نشاندہی کی کہ کس طرح، ممبئی میں ہندوستانی کانفرنس کے دوران (اگست 31-ستمبر 01)، حکمراں شیو سینا نے اپنی پارٹی کو ‘شیو سینا کانگریس’ کا لیبل لگا کر بینر کے بعد کی جنگ شروع کر دی تھی۔
ٹھاکرے نے سامعین سے خوش ہونے کے لیے کہاکہ
’’ارے… ہم 25-30 سال بی جے پی کے ساتھ تھے اور ہم ان جیسے نہیں بنے، تو اب کانگریس کیسے بن سکتے ہیں…؟‘‘
بی جے پی پر بندوقیں چلاتے ہوئے، ٹھاکرے نے کہا کہ وہ اقتدار پر قبضہ کرنے، سیاسی پارٹیوں کو توڑنے، ان کے والد (مرحوم بالاصاحب ٹھاکرے) سمیت دیگر جماعتوں کے رہنماؤں کو پکڑنے کے لیے کسی بھی حد تک جائیں گے۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *