Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

خالصتانی دہشت گرد کے گھر اور فارم پر این آئی اے کا چھاپہ

اندروششٹھ

نئی دہلی 23ستمبر:قومی تحقیقاتی ایجنسی (این آئی اے) نے بیرون ملک موجود خالصتانی دہشت گردوں کو نشانہ بنانا شروع کر دیا ہے۔اس آپریشن کے تحت NIA نے کالعدم تنظیم سکھ فار جسٹس (SFJ) کے کینیڈا میں مقیم دہشت گرد گروپتونت سنگھ پنو کی بھارت میں جائیدادیں ضبط کر لی ہیں۔
این آئی اے نے امرتسر کے خان کوٹ گاؤں میں 46 کنال زرعی اراضی اور چنڈی گڑھ کے سیکٹر 15 میں واقع کوٹھی میں پنوں کا حصہ ضبط کیا ہے۔
این آئی اے کا کسی مفرور دہشت گرد کی جائیداد ضبط کرنے کا یہ پہلا معاملہ ہے۔ یہ جائیدادیں پہلے حکومت کے حکم پر ضبط کی گئی تھیں۔ اب عدالت کے حکم پر ان جائیدادوں کو غیر قانونی سرگرمیوں کی روک تھام ایکٹ (UAPA) کے تحت ضبط کر لیا گیا ہے۔
این آئی اے نے پہلا مقدمہ سال 2019 میں پنوں کے خلاف درج کیا تھا، ایک دہشت گرد جس نے دہشت گردانہ سرگرمیاں انجام دی تھیں اور پنجاب اور دیگر مقامات پر خوف و ہراس پھیلایا تھا۔
فروری 2021 میں این آئی اے کی خصوصی عدالت نے پنوں کے خلاف غیر ضمانتی وارنٹ جاری کیا تھا۔ نومبر 2022 میں این آئی اے کی خصوصی عدالت نے پنو کو مفرور مجرم قرار دیا تھا۔
تحقیقات کے دوران این آئی اے کو معلوم ہوا کہ پنوں کی تنظیم SFJ سائبر اسپیس کا غلط استعمال کر کے معصوم نوجوانوں کو دہشت گرد بنیاد پرست بنانے کے لیے انہیں گمراہ کر کے اور دہشت گردانہ سرگرمیوں کے لیے اکساتی ہے۔پنو سوشل میڈیا پر پنجاب کے شرپسندوں اور نوجوانوں کو ایک علیحدہ خالصتان ملک کے قیام کے لیے لڑنے کے لیے اکساتا ہے۔پنو کینیڈا میں رہنے والے ہندوؤں کو کینیڈا چھوڑنے کی دھمکی دینے اور سینئر ہندوستانی سفارت کاروں اور سرکاری اہلکاروں کو دھمکیاں دینے کے حوالے سے خبروں میں ہیں۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *