Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

ڈی ڈی ایل جے کا جلوہ اب بھی برقرار، حاصل کیا نیا اعزاز

DDLJ ہندی سنیما کی تاریخ میں ایک ہمہ وقتی بلاک بسٹر ہے، جو شاہ رخ خان اور کاجول کو نسلوں کے لیے انڈیا کے پسندیدہ فلمی ستارے بناتی ہے۔ DDLJ اب بھی ہندوستانی سنیما کی تاریخ میں سب سے طویل عرصے تک چلنے والی فلم ہے اور اب بھی ممبئی کے ممتاز مراٹھا مندر تھیٹر میں ہر روز دکھائی جاتی ہے۔ بی بی سی کے ایشین نیٹ ورک نے سامعین کو 50 دعویداروں کی فہرست میں سے 90 کی دہائی کے بہترین بالی ووڈ گانے کا انتخاب کرنے کی دعوت دی۔

اسٹیشن کے پریزینٹرز ہارون رشید، نکیتا کنڈا، گگن گریوال اور نادیہ علی کے ساتھ ساتھ انڈسٹری کے ماہرین عاصم برنی، امریتا تنا اور کرن پنگالی پر مشتمل ایک پینل نے شارٹ لسٹ کا انتخاب کیا۔ اس میں فلم یہ دلّی کے اولے اولے سے لے کر خاموشی: دی میوزیکل کے گانے بہوں کے درمیاں جیسے گانے شامل تھے۔ تاہم، متفقہ طور پر 1995 کی بلاک بسٹر فلم کا گانا تجھے دیکھا تو تھا! جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں۔DDLJ راج کی کہانی سناتا ہے، جس کا کردار تجربہ کار اداکار شاہ رخ خان نے ادا کیا تھا اور سمرن کا کردار اداکارہ کاجول نے ادا کیا تھا۔

یہ دونوں لندن میں رہنے والے ہندوستانی ہیں، جو سمرن کے گھر والوں کی مرضی کے خلاف ملتے ہیں اور پیار کرتے ہیں۔ تجھے دیکھا تو میں ایک منظر پیش کیا گیا ہے جس میں ایک جوڑا پیلے سرسوں کے پودوں سے بھرے کھیت میں ناچ رہا ہے – یہ منظر 90 کی دہائی میں ہندوستان کی پاپ کلچر کی علامت ہے۔ یہ منظر آج بھی ملک میں بننے والی فلموں میں حوالہ دیا جاتا ہے، کیونکہ اس کا بہت بڑا پرانی یادوں کا اثر ہوتا ہے! تجھے دیکھو تو کو کمار سانو اور لیجنڈ گلوکارہ لتا منگیشکر نے گایا ہے اور کئی دہائیوں سے میوزک اسٹریمنگ پلیٹ فارم پر سب سے زیادہ چلائے جانے والے گانوں میں سے ایک ہے۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *