Tasawwuf Advertisement 2024

قومی خبریں

خواتین

مسلمانوں کو مکمل ریزرویشن ملنا چاہے:لالو پرساد یادو

لوک سبھا انتخابات 2024 کے لیے ووٹنگ کا تیسرا مرحلہ منگل 7 مئی کو ختم ہوگا۔ اس الیکشن کے دوران ملک میں مسلم ریزرویشن ایک بڑا مسئلہ بن کر ابھرا ہے۔ بی جے پی مسلسل ہندوستانی اتحاد پر مسلمانوں میں پسماندہ طبقات کے ریزرویشن کو تقسیم کرنے کا الزام لگا رہی ہے۔ دریں اثناء اپوزیشن اتحاد کے سرکردہ لیڈر اور بہار کے سابق وزیراعلیٰ لالو پرساد یادو نے بھی مسلمانوں کو ریزرویشن دینے کی حمایت کی ہے۔ لالو پرساد یادو کے اس بیان کے بعد اب ریزرویشن کے معاملے پر ایک بار پھر ہنگامہ ہونے کا امکان ہے۔

بہار کے سابق وزیر اعلی اور آر جے ڈی لیڈر لالو پرساد یادو نے دعویٰ کیا کہ ووٹ ہمارے حق میں ہیں۔ وہ جنگل راج کے نام پر لوگوں بھڑکانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اس کے بعد لالو یادو سے مسلمانوں کو ریزرویشن کے معاملے پر سوال کیا گیا۔ اس پر لالو نے کہا- مسلمانوں کو ریزرویشن ملنا چاہیے۔پٹنہ میں لالو پرساد یادو سے مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ کے اس بیان کے بارے میں پوچھا گیا کہ اگر ہندوستان اتحاد اقتدار میں آیا تو ملک میں جنگل راج ہوگا۔ اس پر آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد یادو نے کہا کہ وہ (وزیر داخلہ امیت شاہ) اتنے خوفزدہ ہیں کہ سب کو اکسا رہے ہیں۔ لالو نے کہا کہ عوام سمجھ چکے ہیں کہ وہ آئین اور جمہوریت کو تباہ کرنا چاہتے ہیں۔

الیکشن کمیشن نے کہا ہے کہ لوک سبھا انتخابات 7 مرحلوں میں ہوں گے۔ پہلے مرحلے کی ووٹنگ 19 اپریل کو ہوگی اور ساتویں مرحلے کی ووٹنگ یکم جون کو ہوگی۔ بہار کی 40 لوک سبھا سیٹوں کے لیے انتخابات 7 مرحلوں میں ہوں گے – 19 اپریل، 26 اپریل، 7 مئی، 13 مئی، 20 مئی، 25 مئی اور 1 جون۔ ساتھ ہی انتخابی نتائج 4 جون کو آئیں گے۔

No Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *